Szakértő válaszol rovat

Tegye fel kérdését most! Szakértő válaszol Kérdése van? Nem találja amit keres? Szakértőink a lehető leghamarabb válaszolnak Önnek
Fejzúgás
Tisztelt Doktor!

Egy éve orvostól orvosig járok, ZÚG A FEJEM, amit fül zúgásnak neveztek. Szedtem is az orvosságot 3 hónapig javulás nélkül. Ez után jöttek az ér tágítók, semmmi javulás, majd az ideg csillapítók,epilepsziás(holott soha nem volt ilyes fajta bajom) tabletták a jobbulás reményében, de mára sajnos csak a remény maradt, mert meg annyi orvosság ,vélemény és diagnózis után az én fejem továbbra is zúg. Mellesleg hozzátenném 31-éves vagyok.Szeretném az ön véleményét is kérni, mi okozhatja ezt az elviselhetetlen fej zúgást?
2011. 04. 16. | 21:41

Kedves Kérdező!
A fejzúgásnak számtalan oka lehet, pl. vérszegénység, alacsony vagy magas vérnyomás, alacsony vagy magas vércukorszint, érfejlődési rendellenesség, keringészavar a hallóideg vagy hallószervnél, nyomódhat a fülből kilépő hallóideg pl. jóindulatú daganat miatt, illetve lehet pszichés ok miatti is. Arról nem írt, hogy milyen vizsgálatai voltak. Sajnos a részletesebb kikérdezése, a vizsgálata nélkül pontosabbat nem tudok Önnek mondani.

WEBBeteg orvos szakértő2011. 04. 21. | 23:12
Szóljon hozzá!
Kommentezéshez lépjen be, vagy regisztráljon
close